T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ANKARA / GÖLBAŞI - Mehmet Akif Ersoy Anadolu İmam Hatip Lisesi

MAD MATH Projesi İlk Dönemde Velileri ile Değerlendirildi: Öğrencilerde Belirgin Etkiler Oluşturdu!

Ankara, 16 Şubat 2024 - 2022-2-TR01-KA210-SCH-000099969 numaralı "MAD MATH (Daha Ekolojik ve Dijital Matematik)" projesi, ilk dönemin sona ermesiyle birlikte velilerle yapılan bir değerlendirme toplantısı ile öne çıktı. Projenin öğrenciler üzerindeki etkileri, velilerin katılımıyla detaylı bir şekilde ele alındı.

 

MAD MATH Projesi kapsamında gerçekleştirilen toplantıda, öğrencilerin proje faaliyetleri ile matematik, ekoloji ve dijital alanlardaki gelişimleri tartışıldı. Veliler, çocuklarının proje sayesinde matematik bilincinde artış yaşadığını ve ekolojik/dijital farkındalık kazandığını belirttiler. Ayrıca, proje kapsamındaki etkinliklerin öğrencilerin öğrenme motivasyonunu artırdığına ve işbirliği becerilerini güçlendirdiğine dikkat çekildi.

 

MAD MATH Kulübü tarafından gerçekleştirilen faaliyetlerle öğrencilerin sadece matematikle değil, aynı zamanda çevre dostu projelere katılımı ve dijital teknolojiyi etkili bir şekilde kullanma becerilerinin gelişimi veliler tarafından takdirle karşılandı. Veliler, çocuklarının projenin bir parçası olmalarının, sınıf içi deneyimlerine kattığı değeri ve proje sonrasında kazandıkları öğrenimle ilgili yetenekleri hakkında olumlu geri bildirimlerde bulundular.

 

Proje kapsamında yapılan değerlendirme toplantısı, velilerin öğrencilerin matematikle olan ilişkilerindeki olumlu değişiklikleri görmelerine vesile oldu. MAD MATH Projesi, sadece öğrencilere değil, aynı zamanda velilere de çocuklarının eğitimine katkı sağlayan etkili bir platform sunuyor.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 18.02.2024 - Güncelleme: 18.02.2024 14:16 - Görüntülenme: 32
  Beğen | 0  kişi beğendi